daydream

daydream according to the dictionary:
a visionary fantasy experienced while awake, especially one of happy, pleasant thoughts, hopes or ambitions

and I am a daydreamer. enjoy :)

Minggu, Juli 18, 2010

Fatso


Kucing saya yang sudah ada di rumah saya selama 15 tahun meninggal... I thought my sadness this week was only because of my failure to enter UI, but the next day... guess what? my precious cat... he died... from all those days and month and year! could there be any other day??
Why?
Kenapa harus minggu ini?
perasaan baru aja gw nangis2 gara2 ngga keterima di UI... eh ko ya Besoknya kucing gw meninggal... yang paling tua lagi... yang paling disayang... (yah semuanya disayang sih).. tapi Fatso tuh udah ada dari gw umur 3 tahun... 15 long years... dia udah SMA kalo dia manusia


I love him soo much...no.. no.. WE love him so much...
semua temen yang pernah kerumah gw kucing yang paling diinget pasti Fatso... the biggest, the cleanest, the sweetest, the...- i could do this without stopping so, yeah...- cat ever!

2 komentar:

  1. umur lo 3 tahun berarti gw 6 tahun dee..
    aaaaaaaaaaa...
    sediiiiiihhh..
    hikss..

    FATSOOOOOOO...

    I LOVE YOUUU :* :* :*

    BalasHapus